asabrasa Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Skrivet 16 Oktober 2009 (redigerat) är detta den senaste? http://cdon.se/spel/playstation_portable_3...9_black-4166114 jag vet att det kommer en ny model men jag tycker den ser ganska B ut. Jag undrar också om man kan spela alla psp spel som ska komma ut med denna eller måste man ha den där nya? uppskattar snabba svar. ps jag tänker inte flasha det så ingen behöver säga ex (det där går inte attt flasha osv osv) skulle också uppskatta lite tips på bra spel. tack på förhand Redigerat 16 Oktober 2009 av asabrasa
Gäst Fender Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Skrivet 16 Oktober 2009 Den går att flasha :P Men köp 3000 d.v.s den du länkade till. PSP GO har ingen UMD läsare och därför kan du inte spela dina gammla psp spel i den (om man nu har några). Utan man laddar ner direkt från enheten själv, sen har den mindre skärm fast den är ljusare ''brighter'' fast personligen så tycker jag att det är skönare med lång skärm i stället. Om du frågar mig så tycker jag att du ska köpa den på CDON.
asabrasa Skrivet 16 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2009 Den går att flasha :P Men köp 3000 d.v.s den du länkade till. PSP GO har ingen UMD läsare och därför kan du inte spela dina gammla psp spel i den (om man nu har några). Utan man laddar ner direkt från enheten själv, sen har den mindre skärm fast den är ljusare ''brighter'' fast personligen så tycker jag att det är skönare med lång skärm i stället. Om du frågar mig så tycker jag att du ska köpa den på CDON. ok tack för hjälpen
Rekommendera inlägg