IRaeven Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Hur lång tid tar det att byta namn??? asså till ex. 1år, 2år osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 (redigerat) Ungefär 1 år (360 dagar). Redigerat 17 Oktober 2009 av Downz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Ungefär 1 år (360 dagar). ok, tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Ungefär 1 år (360 dagar). ok, tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 ...det är instant att byta namnet, men när du väl bytt måste du vänta 1 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 (redigerat) ...det är instant att byta namnet, men när du väl bytt måste du vänta 1 år... vad är instant och vem har anmält mitt inlägg?? Edit: såg att jag råkat göra dubbel inlägg Redigerat 17 Oktober 2009 av Shonolullu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 ...det är instant att byta namnet, men när du väl bytt måste du vänta 1 år... vad är instant och vem har anmält mitt inlägg?? Edit: såg att jag råkat göra dubbel inlägg Om du råkar stava fel eller blir missnöjd med ditt nya användarnamn så går det inte att byta utan du måste vänta ett år.Men råkar man stava fel och vill ändra det så fixar nog admin det lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 (redigerat) ...det är instant att byta namnet, men när du väl bytt måste du vänta 1 år... vad är instant och vem har anmält mitt inlägg?? Edit: såg att jag råkat göra dubbel inlägg Om du råkar stava fel eller blir missnöjd med ditt nya användarnamn så går det inte att byta utan du måste vänta ett år.Men råkar man stava fel och vill ändra det så fixar nog admin det lätt. k, undrade bara. kan du ta bort ett av mina dubbel inlägg?? Redigerat 17 Oktober 2009 av Shonolullu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Du byter bara visningsnamn, inte användarnamn. Om du heter till exempel Olle och byter till Pelle så måste du fortfarande logga in med Olle för det är ditt användarnamn och Pelle blir ditt visningsnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Du byter bara visningsnamn, inte användarnamn. Om du heter till exempel Olle och byter till Pelle så måste du fortfarande logga in med Olle för det är ditt användarnamn och Pelle blir ditt visningsnamn. jaja men du kan låsa tråden, har fått mitt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.