ExorZ Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Tänker du heala som prot eller tänker du vara som en tank? Eftersom de är två helt olika saker. Om du ska heala som prot så sockar du för det mesta stamina eftersom det går över till spell power. Då spammar du i princip bara flash heal och sacred shield. Fungerar utmärkt med en arms/fury warrior i arena. Ska du tanka bara så sockar du väl på avoidance och stamina? Ingen aning. Du kan ju bara pumpa på stamina så kan du vara Flag Carrier i Warsong. Med sköld och 1h kommer det ta tid för att sänka dig. Fördelen med prot är ju den extrema CC man får. Avenger's Shield som ger 2-3 sec vettefan och sen hammer of justice, din "shield slam" som ger 1 sekund silence och blood elf racial om du kör belf. Ska du vara healer som prot skulle jag speccat SÅ HÄR. Ska du bara tanka skulle jag kanske speccat SÅ HÄR. Dock är jag inte säker på tanking speccen. Har aldrig kört tank i PVP. Ska du heala som prot har jag sett många som bara gemmar spellpower eftersom man inte får spellpower av stamina längre. ah crap såg inte, då får man ju socka Str/SP nu da. Men det blev ju skit då. Holyprot är nästan lika OP som innan nerfen, bara dem drar spellpower gems, dom förlorar stamina och spellpower, men dom har fortfarande all survivability och är nästan lika oslagbara. Men senaste pala dps speccen verkar vara prot med retri, dom dör aldrig och dom drar höga crits med shield of righteous och hammer of righteous. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 21 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Är klar med min prot pala, och critar 8k med hammer of righteous antar att det är hyfsat bra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Är klar med min prot pala, och critar 8k med hammer of righteous antar att det är hyfsat bra ?mmh, mot vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 21 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Är klar med min prot pala, och critar 8k med hammer of righteous antar att det är hyfsat bra ?mmh, mot vad? mobs, fast ändra mig är inte riktigt klar ska skaffa 102 stamina till bracers så fort jag lvlat min leatherworking och lite andra gems mer stamina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg