DonaldDuck Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Skrivet 18 Oktober 2009 Hej, Nu kan inte min dator hitta hårddisken, jag har testat att: Byta sladdar med den & cd-läsaren. Men det slutade med att den bara hittade cd-läsaren hur jag än gjorde. Byta hårddisk, ingen skillnad. Har någon nåt tips på vad jag ska göra? :) Citera
DonaldDuck Skrivet 19 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2009 Jag har ju gjort det.. Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Skrivet 19 Oktober 2009 Ehm, Jag gissar på att det är en extern hårddisk? Du får väl ringa till där du köpte den och fråga. Citera
DonaldDuck Skrivet 19 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2009 Nej, det är inte en extern hårddisk, det är en intern hårddisk som jag har operativsystemet på. Nu kan jag boota upp från den om jag kopplar ur CD-läsaren, tar dens kablar och inte kopplar in den igen. Det är väl det bästa hittills, men jag skulle gärna vilja kunna använda den också. Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Skrivet 19 Oktober 2009 Jaha okej. Har du byggt ihop datorn själv? Skaffade du den nyss? Ge oss lite sån info :D Citera
DonaldDuck Skrivet 19 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2009 Datorn har jag inte byggt ihop själv, och jag skaffade den för ~3 år sedan. Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Skrivet 19 Oktober 2009 Har den funkat innan? Om den gjorde det så har ju något gått sönder. Citera
DonaldDuck Skrivet 19 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2009 (redigerat) Den har väl fått några liknande problem innan, men jag minns inte hur jag löste dem. Redigerat 19 Oktober 2009 av DonaldDuck Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Skrivet 19 Oktober 2009 Jaja, Men ta den till där du köpte den :) Btw, Har du studiedag? Citera
DonaldDuck Skrivet 19 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2009 Jag vet inte var jag köpte den, och eftersom jag uppenbarligen har öppnat den funkar ju inte garantin mer. Jag har aldrig haft en studiedag, och kommer troligen aldrig att ha en heller. Här i finland använder vi nåt som kallas "Vikarier" Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Skrivet 19 Oktober 2009 Tycker synd om dig :( Men har du öppnat den på sistonde? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.