dragon_66 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 På LG är den bättre på försvar och på FR är den bättre på attack men det finns inte såna pokemon på leaf gren eller fire red det är bara samma pokemon som i röd och blå se självaMy Webpagedet är mycket bra men det finns inga varken från gold silver elle ruby saphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Tyvär har du fel. Kolla på serebii Vad säger du nu då??? :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Tyvär har du fel. Kolla på serebii Vad säger du nu då??? :D :D men är det bara deoxys som finns på lg fr men finns det inte andra pokemon som wingul lugia dom från guld och silver eller ruby och saphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 (redigerat) Lugia finns visst på FR/LG. Han och många andra från Guld/Silver. Kolla på legendariska pokemon(legendary pokemon) på sajten jag visade. Redigerat 24 April 2004 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Lugia finns visst på FR/LG. Han och många andra från Guld/Silver. Kolla på legendariska pokemon(legendary pokemon) på sajten jag visade. finns då några från ruby/saphire än dexoys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Det där med ID nr kan inte stämma! TÄNK EFTER! AV VAD JAG VET SÅ HAR VARJE TRÄNARE ETT EGET ID! DET SKULLE INTE FUNKA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Men det har med nummer att göra. Även om man inte kan se numerna så finns dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 menar du pokemon som har orange färg Ja jag hatar Oranga pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Varför hatar du oranga pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Varför hatar du oranga pokemon Dom är Oranga Därför är dom fula Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 ok. Du gillar alltså inte färgen orange? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg