Kekko Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Visst e magadrive den bäsa sega konsollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 det beror på vem man frågar, jag vet inte vad jag skulle svara, dels för att jag inte har spelat saturn, dels för att jag inte vet om jag tycker DC är bättre eller inte, smaken är som baken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Eller så beror det på hur man frågor. De nyare konsolerna är ju klart mycket starkare osv, så att det är den bästa konsolen är jag väldigt skeptisk till. Men pratar man om spelen så... Grafiskt sett är ju typ Mario skitfult men ändå så fantastiskt roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Mega Drive tar Saturn med grafiken, spelkänslan och spelen. Dreamcast tar Mega Drive med grafiken, men inte med spelkänslan och spelen. Musiken är definitivt mycket bättre på Mega Drive än på DC, Saturn eller SMS [Gammal Sega konsoll.]. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 det e juisånafal saturn som tar megadriven på grafiken men ajg tycker ändå att megadriven e väldigt bra för den har så roliga spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Eller så beror det på hur man frågor. De nyare konsolerna är ju klart mycket starkare osv, så att det är den bästa konsolen är jag väldigt skeptisk till. Men pratar man om spelen så... Grafiskt sett är ju typ Mario skitfult men ändå så fantastiskt roligt. det är ju det jag menar, vem man frågar, för vissa bryr sig bara om grafiken, då blir deras svar Xbox, vissa bryr sig om mängden spel, då blir det PS2vissa bryr sig inte alls... det är ju som sagt, vad man tycker. och en konsoll gör inte sig själv, spelen gör konsollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (redigerat) Jag tycker DC e bäst. Dom har ju västa Sonic Adventure. Bästa Musiken med Redigerat 14 April 2004 av 0013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 mm och så har dom liksom soul caliber 1 som äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Näst bäst bästa konsollen tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag gillar inte den fula kantiga cylinder-grafiken på Saturn. Jag gillar inte spelen så mycket heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 megadrive är helt klart en bra konsoll, men vilken som är bäst beror ju på vad man har spelat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 det är spelen som ger intew konsolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg