Emilly Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Aso jag kör hercules cup nu och jag är på level 44 så jag borde klara den och det gör jag nästan. Jag klarar mej jättebra ända tills jag kommer till cloud. Har nån något bra tips hur man slår han för jag kommer inte vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Lär dig blocka hans eh attacksak så lär det gå snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emilly Skrivet 22 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Lär dig blocka hans eh attacksak så lär det gå snabbt Hur blockar man hans attack sak det går bara inte har prövar jättemycket saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Lär dig Counter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emilly Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Lär dig Counter förlåt om jag låter jobbig men vad är det och hur lär man sej det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Lär dig Counter förlåt om jag låter jobbig men vad är det och hur lär man sej det Sora's abilitys skulle ja tippa på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg