Vinnne Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 (redigerat) hej jag har testat göra nåra f2p klipp och vill veta vad ni tycker om dom om jag safear för mycket eller nåt det är tyvärr bara 2 ko's men säg vad ni tycker så kanske jag fortsätter! glömde länka :/ här är den (youtube-länk) http://www.youtube.com/watch?v=X7vtyV6i-zo Redigerat 21 Oktober 2009 av vinne112 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Du borde nog länka dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 21 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Du borde nog länka dom.dom måste bear beta tar 5 minuter max, sen kan du kolla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Nu fattas det bara musik och sony vegas. ;) Det är ganska tråkigt att kolla på en pking video utan musik samt utan några effekter. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 21 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 jag vet inte för det första alls hur man redigerar och det faktiskt ingenting... men ge mig betyg från 1-10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Man ser inte så mycket för bilden är så liten.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Man ser inte så mycket för bilden är så liten.. antingen sitter dina ögon i fötterna eller så har du jävligt liten skärm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Saknas musik, och det var för långa slagsmål och lite redigering skulle sitta fint. Så enligt mig får du nog 3/10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg