Npoti Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Skrivet 21 Oktober 2009 när jag tar kurvor i hög fart (bromsar ju lite) så får jag brehäng men jag snurrar jämt runt när jag gör de de typ hjälper inte...ngn som vet hur jag ska göra?:P Citera
halopro96 Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Skrivet 21 Oktober 2009 när jag tar kurvor i hög fart (bromsar ju lite) så får jag brehäng men jag snurrar jämt runt när jag gör de de typ hjälper inte...ngn som vet hur jag ska göra?:Phåll in RB och A! det funkar alltid! Citera
Npoti Skrivet 22 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 22 Oktober 2009 när jag tar kurvor i hög fart (bromsar ju lite) så får jag brehäng men jag snurrar jämt runt när jag gör de de typ hjälper inte...ngn som vet hur jag ska göra?:Phåll in RB och A! det funkar alltid! E de inte RB som får upp repris saken? har precis börjat lira typ kan inte riktigt knapparna?:P Citera
halopro96 Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Skrivet 24 Oktober 2009 när jag tar kurvor i hög fart (bromsar ju lite) så får jag brehäng men jag snurrar jämt runt när jag gör de de typ hjälper inte...ngn som vet hur jag ska göra?:P håll in RB och A! det funkar alltid! E de inte RB som får upp repris saken? har precis börjat lira typ kan inte riktigt knapparna?:P nej du måste trycka på B samtidigt som du håller in RB och A Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.