fimpen Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) Tja. Har lite problem med mitt XP. Först så är det start menyn. Tidigare dokument lr va de heter (Senast använda program typ) är borta. Kan nt få till det för det är på i inställningarna. Sen har vi själva Aktivitetsfältet där allting blir förminskat som om jag skulle ha typ 15 program öppna. Skrev även om detta i en föregående tråd men fick ej svar. http://i35.tinypic.com/fve4d2.jpg Lol WTF? Fick med andra skärmen också. xD Redigerat 22 Oktober 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 högerklicka på den blåa prylen, sen egenskaper & sen avkrysssa dölj inaktiva ikoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 22 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Men daaah... Inte det... Kolla lite mer åt vänster? Ser du inte att alla program är alldeles för små? Man ser en bokstav på namnet. (De där nerrullade sakerna där, ja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Bump? :P (Sorry behöver svar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 testa med att låsa upp aktivitetsfältet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 testa med att låsa upp aktivitetsfältet Lol nej det funkar inte. Inte heller genom att typ dra i de där prickarna som det borde göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 funkar det på en annan andvändare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 funkar det på en annan andvändareVet inte. :P Ska skapa en imorn och testa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Det kanske kan vara någon fel som har hänt att ditt aktivitetsfält tror att du har en väldigt liten upplösning på skärmen, pröva ställa in din upplösning till den minsta möjliga och byt sedan tillbaka och se om det fungerar. Redigerat 24 Oktober 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Nope. Funkade ej. :S Ska testa med ny användare nu. Yes på andra kontot funkade allt som det skulle. Om jag tar bort mitt användarkonto jag har nu och skapar ett nytt likadant, försvinner nånting då? Redigerat 24 Oktober 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) Nope. Funkade ej. :S Ska testa med ny användare nu. Yes på andra kontot funkade allt som det skulle. Om jag tar bort mitt användarkonto jag har nu och skapar ett nytt likadant, försvinner nånting då? Då tror jag nog att dina kontoinställningar, filrättigheter(om du väljer dig som administratör på ditt nya konto har du kvar dem men det KAN bli komplikationer), vissa kontospecifika programinställningar försvinner(p.g.a. detta så rekommenderar jag dig att INTE göra som du tänkt. Försök att lösa det på något annat sätt iställlet) och alla filer i din kontospecifika mapp försvinner. Ett annat tips som jag har: Högerklicka på skrivbordet, välj Egenskaper. Gå till sektionen "Tema" och välj "Windows XP" eller(om inte den första fungerar) "Windows Klassisk" och se om det hjälper. Redigerat 24 Oktober 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Det funkade inte... :/ Tror det kan vara nått register problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.