Hoppa till innehåll

Hjälp?


fimpen
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja. Har lite problem med mitt XP. Först så är det start menyn. Tidigare dokument lr va de heter (Senast använda program typ) är borta. Kan nt få till det för det är på i inställningarna.

 

Sen har vi själva Aktivitetsfältet där allting blir förminskat som om jag skulle ha typ 15 program öppna.

Skrev även om detta i en föregående tråd men fick ej svar.

http://i35.tinypic.com/fve4d2.jpg

Lol WTF? Fick med andra skärmen också. xD

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kanske kan vara någon fel som har hänt att ditt aktivitetsfält tror att du har en väldigt liten upplösning på skärmen, pröva ställa in din upplösning till den minsta möjliga och byt sedan tillbaka och se om det fungerar.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nope. Funkade ej. :S Ska testa med ny användare nu.

 

Yes på andra kontot funkade allt som det skulle.

Om jag tar bort mitt användarkonto jag har nu och skapar ett nytt likadant, försvinner nånting då?

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nope. Funkade ej. :S Ska testa med ny användare nu.

 

Yes på andra kontot funkade allt som det skulle.

Om jag tar bort mitt användarkonto jag har nu och skapar ett nytt likadant, försvinner nånting då?

Då tror jag nog att dina kontoinställningar, filrättigheter(om du väljer dig som administratör på ditt nya konto har du kvar dem men det KAN bli komplikationer), vissa kontospecifika programinställningar försvinner(p.g.a. detta så rekommenderar jag dig att INTE göra som du tänkt. Försök att lösa det på något annat sätt iställlet) och alla filer i din kontospecifika mapp försvinner.

 

Ett annat tips som jag har:

Högerklicka på skrivbordet, välj Egenskaper. Gå till sektionen "Tema" och välj "Windows XP" eller(om inte den första fungerar) "Windows Klassisk" och se om det hjälper.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...