majskolv Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 mycket möjligt eller ett virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Mmm. Men vet ingen hur jag fixar dethär nudå? :P (Bump typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 ett alternativ som alltid funkar................ ..installera om :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 (redigerat) ett alternativ som alltid funkar................ ..installera om :meddum: Neeeeehjjjj. Har fan hur mkt som hellst på datorn. Har redan installerat om datorn 2 gngr... Palla inte. :P Redigerat 24 Oktober 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Du måste tyvärr installera om den. Lägg ut lite av sakerna på en hårddisk så länge :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 (redigerat) ett alternativ som alltid funkar................ ..installera om :meddum: Neeeeehjjjj. Har fan hur mkt som hellst på datorn. Har redan installerat om datorn 2 gngr... Palla inte. :P Hört om det här problemet tidigare tror han fixade det på nått sätt. Ska kolla om jag hittar igen det;) Redigerat 25 Oktober 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 ett alternativ som alltid funkar................ ..installera om :meddum: Neeeeehjjjj. Har fan hur mkt som hellst på datorn. Har redan installerat om datorn 2 gngr... Palla inte. :P systemåterställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 (redigerat) ett alternativ som alltid funkar................ ..installera om :meddum: Neeeeehjjjj. Har fan hur mkt som hellst på datorn. Har redan installerat om datorn 2 gngr... Palla inte. :P systemåterställning Men det funkar alldrig. Står typ nått och sen är det som innan. Tro mig jag har testat det en miljon gånger på andra problem förut... Redigerat 25 Oktober 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 visst ja du har xp då blev det lite sämre med systemåterställning (+ för Vista) patronera ut lite av hårdisken och installera ubuntu (eller ngt annat linux) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Har funderat på att fixa quad boot eller liknande med typ xp, vista, windows 7 och mac för säkerhets skull. :P Ajja får försöka fixa det senare. Just nu orkar jag inte hålla på med nått sånt. Om nån hittar en lösning så svara så snabbt som möjligt. ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.