PoKeRuSiSGood Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Vet nån vart man får Salac Berry och de här andra berries som t.ex lansat berry, petaya berry med mer... Skulle uppskatta om nån visste. :) :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PoKeRuSiSGood Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Platinum, sorry att jag inte var tydlig med vilket spel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 De flesta måste du få från en event-pokémon, eller från Wii-spelet Pokémon Battle Revolution. Du kan även hitta dem i vissa GameCube-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PoKeRuSiSGood Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Så man kan alltså inte få de InGame? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PoKeRuSiSGood Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Då tror jag inte att jag kan skaffa de för att jag har inte Game-Cube, men jag skulle kunna få det där Pokémon Battle Revolution till Wii... vi får se, tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 jo, man kan skaffa dem men man måste vinna på ett Scratch-off-card i Battle frointer. om du vinner får du 3 av det sortens bär (eller 1 nugget) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg