Hoppa till innehåll

Killzone 3


Nazar

Rekommendera inlägg

Tror dock inte att det kan bli lika bra som tvåan. Men skulle alltid bli kul.

Vad menar du?

 

Många var besvikna på x antal saker i Killzone 2. Nu kommer ju utvecklarna kunna få feedback från spelarna, och göra ett bättre Killzone. Det går alltid att förbättra, tror absolut att nästa KZ kommer vara grymt mycket bättre en KZ2.

 

Jag säger bara - Fler miljöer, bättre voice acting/story, använd all kraft av PS3an!

 

Orsaken att miljöerna är så repetitiva är eftersom det utspelar sig på planeten Helghan där allt är öken och öde. Men jag håller med om att karaktärerna och röstskådespeleriet behöver förbättras... Det känns så oinspirerat. Grafiken och atmosfären kan dock vara den samma, bryr mig inte så mycket om det eftersom KZ2 är skitsnyggt.

 

Jag vet varför de använde de miljör de använde. Och jag var inte den som klagade. Då de passa in tyckte jag.

Men en uppföljare skulle kunna utspela sig både i Helghan men också Jorden. Och kanske någon annan del utav Helghan som är gömt för ögat. En underjordisk miljö så att säga.

Och att säga att grafiken och atmosfären ska vara desamma är ju som att säga nej till förbättring och bättre presentation. Men jag hajjar vad du menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...