Boffaroffe Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 jag har löst det gå in på din trasiga box en gång varge dag i en vacka. sen finns alla pokémon där som satt när boxen gick sönder oj. hur fick du reda på det :o :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Han har läst det i att annat ämne. Det gjorde jag också....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 jag har klonat pokémon och då gick två boxsar åt pippan. vet ni hur jag kan få tillbaka dom jag tror inte det går att få tillbaka dom!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 nej, det är jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 nej, det är jobbigt vad är jobbigt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Kanske vänta några dar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 man kan klona i Crystal det är bara att namnen blir ett frågeteken sånt här ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg