Gäst nicke02 Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Skrivet 26 Oktober 2009 Efter att jag installerade om datorn så funkar inte mitt ljud. Jag har drivrutiner och sånt men endå så funkar inte ljudet. Citera
majskolv Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 kolla så ljudet inte är inaktiverat Citera
Gäst nicke02 Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 kolla så ljudet inte är inaktiveratNej det har jag redan kollat. Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 Så hände det efter att jag hade formaterat om min dator. Men det visade sig vara e drivrutin som saknades! Helt säker på att du har alla drivrutiner? Citera
Gäst nicke02 Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Skrivet 27 Oktober 2009 Så hände det efter att jag hade formaterat om min dator. Men det visade sig vara e drivrutin som saknades! Helt säker på att du har alla drivrutiner? Det var något krångel med drivrutinerna men allt är fixat nu.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.