Megaz Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Tjena, jag har precis klart Elite Four och allt, har kommit till Battle tower och har sprungit in i min rival och någon annan kille, nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag har INTE fixat National Pokedex, eftersom jag inte vet hur man får den, skulle vara nice med lite hjälp. Tack på förhand //Megaz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 National Pokédex får du genom att se (inte fånga) alla Pokémon i Sinnoh. Om du saknar Palkia (precis efter Dialga i pokédexet) ska du gå till Celestic Town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Totodile98 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 (redigerat) Vilka saknar du då B) Redigerat 28 Oktober 2009 av Totodile98 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Jag saknar #148 i pokedexen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Totodile98 Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Jag saknar #148 i pokedexen....Det är Azelf som du möter vid Valor Lake på lv 50 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Jag har varit där och kollat i grottan, ingenting där ju... Vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Är inte Azelf som Lati@s? Att den flyger vild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Ne det e mesperit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Ne det e mesperit.Ok, Men då borde Azelf vara i grottan ''/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 3 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag körde om spelet från början, nu var han där :) Men jag har kört fast igen... Har precis fångat Heatran, vad ska jag göra nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 På den här punkten i spelet finns det egentligen inget särskilt att göra. Du kan försöka fylla Pokédexet, få bra resultat i Battle Tower, eller kanske träna några Pokémon till Lv 100? Det är upp till dig att bestämma vad du vill fortsätta med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg