didar Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Hej på fuska står det att när man har klarat spelet på Ratchet and clank så ska man till första banan Novails och där står det en teleport som tar till nåt stelle där kan man köpa guld vapen. stämmer det. för jag hittar inte teleporten. kan ni säga var den finns :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Finns inget sånt, TROR jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
didar Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Du Daneil vet du vart man får guld vapnen eller 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 den finns i början på banan en svart ring med en vit prick i har redan fått alla guld vapen men man behöver 40 guld skruvar för det fixa dom först! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
didar Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Scratch asså jag fattar inte måste jag först ha 40 guld skruvar och sen kommer det dendär svarta med vit prick saken att finnas där :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Heter inte spelet Ratchet Clank :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Finns inget sånt, TROR jag Nja, Daniel, där hade du lite fel.. OM jag ska vara ärlig.. Hoppas detta svaret är nog till dej didar: När du klarat spelet ska du till Novalis, när du just landet med ditt skepp, gå ut lungt och stilla, och ur nära skeppet finns en platta, ställ dej där och du skickas till guld köps rummet, där kan du uppgradera dina vapentill guldvapen, dessa vapen kostar ett antal guldskruvar och vanliga muttrar.. Och NEJ, du måste inte ha alla guldskruvar, du kan helt enkelt bara komma dit efter du klarat spelet =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 men för att köpa alla guld vapen måste man ha alla guld skruvar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
didar Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Tack! nu fattar jag då vet jag vad jag ska göra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
didar Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Joy asså jag gjorde som du sa jag hittar inte dendär saken snäla beskriv lite bättre är du snäll :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 när du kommer ut ur skeppet så går du rakt fram mot den där saken som man åker ner från berget med där finns en teleport och ställ dig i den och tryck på trekant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
didar Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Scratch ni kanske tycker jag e lite jobbig men jag ser den inte är den vid det stora seppet eller :1_15firing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg