Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 kanske fel på spelat annars vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Okej, didar.. Det ska vara en platta med grå kant och vitt i mitten.. När du just landat ska du fram lite åt vänster, den ska vara där om du klarat spelet annars har du väl inte klarat spelet, (HAr du dödat Drek?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
didar Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 okej joy men jag har dödat Drek eller hur när han flyger ut till dendär planeten ok sen sjukter man en stråle eller :evil: :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Nja, har du fått ner från Roboten? För om du nu skriver att du gjort det, så ska det absolut inte vara nåt problem med teleport plattan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
didar Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Joy jag fattar inte vad du menar med har du fått ner från Roboten? Säg lite bättre :mrgreen: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Om du dödat Drek så skall du gå till Novalis och alldeles vid skeppet finns det en teleport!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 kan nån hjälpa mig? hur klarar man alla dom där flygande fienderna på sista banan, ja blir galen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Hearts Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 asså du klarar drek genom att skuta på honnom jätte mycket. det finns bara det sättet att klara honnom på.Man kam skuta med alla vaden men jag brukar använda R.Y.N.O:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 R.Y.N.O (Rip Ya a New One)`n äger på Drek och på alla andra bossar, och du Skywalker. Om du inte har R.Y.N.O`n så finns det två alternativ: 1. Spela banan Veldin (sista banan) och använd bazookan så mycket du kan. När skotten tar slut så springer du förbi alla fiender tills du kommer till en Gadgetron affär. Jag har en kompis som inte har klarat Drek, men han har tagit sig igenom hela sista banan och det hade räkt med ca två bazooka skott till så hade Drek dött! 2. Spela alla andra banor tills du får 150000 bolts. Gå till Riglar och gå mot hoverboard racet. På vägen hittar du en kille som säljer R.Y.N.O`n. När du köppt den går du till Veldin, tar dig igenom banan och gör upp med Drek!!! PS. Om du går till Orxon så när du är Ratchet kan du ju gå en väg så att du kommer till en butik. Om du går åt vänster där så kommer du till slut till en affär där du för 4000 bolts kan köpa ett extra liv. sen kan du för 30000 bolts köpa tre liv till!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 du trycke väl fel när du startade om du tryckte väl kryss eller nåt så blev det fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 När man varvat spelet så får man välja om man vill starta om spelet med alla vapen ock skruvar man hade när man klarade Drek, Då trycker man på O, eller kan man välja att hoppa bak tills aldeles innan man möter drek. Då trycker man på X. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg