Bosch_Dual Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 chafa! jag behöver hjälp med en sak... jag har hört att man ska kunna lägga upp en dedicated server till cs genom sitt webhottel... och då undrar jag HUR!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 du kan inte låta tex, b-one lägga upp en cs server. Det webbhotelet måste vara specifierat för CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 oook... men finns det några "cs" webhottel då... och isåfall vad heter dom?? och finns det några som är gratis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Om jag ska vara ärlig så finns det antagligen inget gratis webhotel som erbjuder cs-funktionen... Ett tips sök på google.se eller altavista.com! Behöver du sreenshot också så du kan se hur det går till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.