(=Sonic=Master=) Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 assp tämk er v'rdens sämsta speö måste köpas bara för melee f*n vad idiotiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Jo, men det kan bara inte vara sant. det har stått i club nintendo tidningen att det är så men man kan ju alltid fråga nån man känner ifall man får låna de (om man nu känner nån som har de :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 mm det e ju bra men ingen av mina polare köper sk*t spelet PIKMIN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Jo, men det kan bara inte vara sant. det har stått i club nintendo tidningen att det är så men man kan ju alltid fråga nån man känner ifall man får låna de (om man nu känner nån som har de :roll: Om det är sant kommer jag aldrig att få alla trofe´er. Jag tror att jag går och spyr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 inte jag heller buhu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 inte jag heller buhu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 men e det någon so vt va dsom händer när man klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag har inte klarat spelet, men jag tror trofe´erna ställs ut i rummet, alltså var och en på plats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 låna spelet från nån som gillar det (om det finns 1 eller 2 i världen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg