Snömannen Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Hur får man heracross? och i "Radio tower" i andra världen kan man bara vara på första våningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 på vilket spel menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Ja??och, man kan inte vara på övervåningen!!!Du ska bara få ett radiokort med pokeflöjtsongen på!!Heracross hittar du i träd som du kan headbutta ner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snömannen Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 på vilket spel menar du? Crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snömannen Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 exakt var hittar man heracross Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag hittade min precis efter första staden(där man börjar). Fast jag hade tur. jag hittade den nämligen på första försöket! Men Heracross e bara bäst alltså!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Jag hittade Heracross i ett träd när jag använde Hedbutt(eller vad den nu heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Ja jag skrev ju det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Ja jag skrev ju det!! jepp det gjorde du. men man kan hitta honom nästan överallt där man kann göra heddbutt på ett träd ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snömannen Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag hittade han och aplom efter 7:gymmet där vid träden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag hittade han och aplom efter 7:gymmet där vid träden det kan man oxå gjöra. man kan möta massor olika pkmn :D :P B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heracross_11 Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 heracross möter man vid ice grottan i träden utanför :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg