Torcida Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 (redigerat) jag köpte en ny dator i måndags men sen igår när jag skulle installera Farcry (den första) så fick skärmen prickar på sig men jag installerade det och sen när jag skulle spela det så blev det så mycket prickar att man knappt kunde se något och det blev riktigt dålig grafik och där var det skulle vara gräs så blev det vitt så snälla HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 29 Oktober 2009 av carloking1 Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 Klarar datorn systemkraven? Har du installerat alla drivrutiner? Citera
swagzter Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 Var så för mig med, förr. Jag installerade bara nya drivrutiner till mitt grafikkort. Ta reda på vilket grafikkort, sen gå till produkt-tillverkarens hemsida, och där brukar det oftast finnas drivrutiner till den modell du har. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.