Switch Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Hej min mik på mitt DS gick sönder men vet inte hur. När jag spelar ett spel när man ska använda miken och ska säga nåt i den så reagerar inte spelet. Och det är inte kul för då kan man inte spela alla spel som man vill... BEHÖVER HJÄLP!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Hej min mik på mitt DS gick sönder men vet inte hur. När jag spelar ett spel när man ska använda miken och ska säga nåt i den så reagerar inte spelet. Och det är inte kul för då kan man inte spela alla spel som man vill... BEHÖVER HJÄLP!!!Vad har du gjort med DSen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 30 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Hej min mik på mitt DS gick sönder men vet inte hur. När jag spelar ett spel när man ska använda miken och ska säga nåt i den så reagerar inte spelet. Och det är inte kul för då kan man inte spela alla spel som man vill... BEHÖVER HJÄLP!!!Vad har du gjort med DSen? Ingenting en dag så var den trasig bara :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Du får ta den till den butiken du köpte den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Om du blåser på mikrofonen så sluta göra det. Det förstör mikrofonen 20 gånger snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 30 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Du får ta den till den butiken du köpte den :P Garantin har gått ut gör det nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Om du blåser på mikrofonen så sluta göra det. Det förstör mikrofonen 20 gånger snabbare.I endel spel ska man ju göra det :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Blås inte rakt på den, blås lite åt sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Jag blåser på skärmen ''/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Du får ta den till den butiken du köpte den :P Garantin har gått ut gör det nåt? Ja då får du betala för att få den lagad. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) Du har ett antal val att göra 1. Sluta spela spel som använder micken, kan inte vara så många ändå så 2. Lev med det 3. Lämna in den till affären där du köpte den och be dom laga den Redigerat 30 Oktober 2009 av Prototype Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg