Omg att han vågar!?
Länk: http://www.youtube.com/watch?v=U2-k5yK0vDk...feature=related
:huh:
Datorn var inte den nyaste, så den kommer inte bli så dyr att ersätta...
Undrar varför sådana här personer ens få gå på kommunal skola, dom borde omplaceras direkt. Han verkar ju inte vara riktigt frisk. Dumt av han att ens försöka och tro att han skulle bli nästa rebel på y-tube.
Det var ett skolprojekt?
Som det står både här och på utube så är det inte på riktigt.
Och om folk inte fattar så gör han inte det när han gör ett skolprojekt på datorn, utan själva filmen är ett skolprojekt.
Vad onödigt höga kostnader det blir för ett sådant skolprojekt då.
Den var fake. Varför skulle man filma innan han ens fick damp? Det var fake.
↗ till inläggetvery moget. hur fan kan man få VG bara för att uttrycka sin ilska på det sättet..?
jävligt äcklig unge btw.
↗ till inläggetVad onödigt höga kostnader det blir för ett sådant skolprojekt då.
De hade säkert tagit en av skolans trasiga datorer, tror inte de är så dumma som du tror :)
De hade säkert tagit en av skolans trasiga datorer, tror inte de är så dumma som du tror :)
Inte? Eller nej. De dummaste var nog dom som gav dem skoljprojektet från första början.
↗ till inläggetDe hade säkert tagit en av skolans trasiga datorer, tror inte de är så dumma som du tror :)
Inte? Eller nej. De dummaste var nog dom som gav dem skoljprojektet från första början.
Oj förlåt allihopa jag visste inte att han just menade att videon var en skolprojekt.
Jag trodde han gjorde skolprojektet med datorn.
↗ till inläggetSom du kanske ser så är datorn redan trasig, den har ju t o m en spricka i skärmen. ;)Vad onödigt höga kostnader det blir för ett sådant skolprojekt då.
↗ till inlägget
Ser inget speciellt där, en genomsnittlig CS spelare.
↗ till inläggetherregud vilken tråkig tjej du är.De hade säkert tagit en av skolans trasiga datorer, tror inte de är så dumma som du tror :)
videon är fake, datorn hade dem 10minuter innan tagit från skrottippen, är det något mer du vill veta?
vet ni ens vad projektet gick ut på? har gjort en likande film bara för att visa att jag vet hur man klipper en film, lägger till ljud osv. herreGUD vad folket på fuska.se är tråkiga, serriöst. fyfan
jag fattar inte detta och det är även om filmen är ett skol projekt varför tar kompisen datorn och följer efter
↗ till inläggetDen var säkert sönder.
dålig film som fan, fick säkert MIG - Mycket Icke Godkänt.. -.-
EDIT: oj, de stog visst att han fick VG, men de tror ja nt ;)
Om ni kollar noga är det en spricka i skärmen också. = sönder
No shit, jag trodde detta var på riktigt.
För, man sitter nuförtiden vid datorer utan kablar och datorn är inte ens påslagen.
Dom kunde iaf anstränga sig lite mer..
↗ till inläggetPrecis ;)No shit, jag trodde detta var på riktigt.
För, man sitter nuförtiden vid datorer utan kablar och datorn är inte ens påslagen.
Dom kunde iaf anstränga sig lite mer..
Tyckte inte att den var rolig. Sen så ser man ju hur lätt som helst att det är fake. Kolla från 1:23.När han lägger tillbaka tangentbordet så kopplar han inte ens in det. Datorn var ju, som andra har sagt, inte ens på. De borde göra det mer seriöst xD.
+1
Och sen så vill han ju börja skratta i delar av filmen, som vid t.ex 0:27 .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in