Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Hur kommer det sig att folk från Europa har fått då :S

PS: om någon som inte vill ha demot, får demot, tar jag gärna koden tack :) (hehe)

Det kan de inte ha fått. Det står nere vid kommentarerna.
Skrivet

Som jag nu förstår det så är det så här:

EU - Slumpmässigt via Email.

Nordamerika - Ifall du pre order GOW Collection ect.

Även kan du få koden ifall du köper District 9 på bluray.

Hört rykten av att Sony kommer publisera demot på PSN Store om några veckor. Ingen bekräftande källa tyvär dock.

Skrivet

Följer den samma trend som resten av spelen (vilket den borde göra) så borde den släppas inom en ganska snar framtid.

Hur som helst är det exakt som Ganster säger. Finns en rad svenskar med Svenska Psn accounts som redan har fått det. Verkar dock ha en tendens mot dem som inte fått liknande koder förut... typ ^^

Skrivet

Följer den samma trend som resten av spelen (vilket den borde göra) så borde den släppas inom en ganska snar framtid.

Hur som helst är det exakt som Ganster säger. Finns en rad svenskar med Svenska Psn accounts som redan har fått det. Verkar dock ha en tendens mot dem som inte fått liknande koder förut... typ ^^

Det släpps nån gång den tidigare delen av 2010.
Skrivet

post-32672-1257010840_thumb.jpg

post-32672-1257011000_thumb.jpg

post-32672-1257010959_thumb.jpg

post-32672-1257010913_thumb.jpg

post-32672-1257010879_thumb.jpg

(Och detta är old build från E3 09).

Det som är mind blowing är Kratos ansikte och kropp speciellt.

Miljö och texturs ser ut att behöva lite jobb.. Keep in mind det är flera månaders gammal build. Demot är från E3 08 i juni. Ser ändå grymt bra ut !

Skrivet

Tror jag ska köpa God of War Collection, har inte spelat något god of war, skulle vara bra att veta storyn osv.

Och spelen ser otroligt roligt bra ut för PS2 spel :o och dom har gjort dom i HD och på en Bluray skiva. Låter som ett väldigt bra köp.

Trailer länk:

http://www.fz.se/filmer/20091017/god-of-wa...ection-trailer/

Jag är medveten om att GoW Collection inte kommer ut fören nästa år i Europa, men i Nordamerika kommer det redan i november. man kan ju köpa där ifrån :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...