GangsterTwist Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Skrivet 30 Oktober 2009 http://blog.eu.playstation.com/2009/10/30/...x-this-weekend/ Någon som har fått det? Jag vill ha :( Citera
Gäst Jiyu Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Skrivet 30 Oktober 2009 Det är bara för Nordamerika. Men det skulle vara riktigt najs att få det. Citera
GangsterTwist Skrivet 30 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) Hur kommer det sig att folk från Europa har fått då :S PS: om någon som inte vill ha demot, får demot, tar jag gärna koden tack :) (hehe) Redigerat 30 Oktober 2009 av GangsterTwist Citera
Gäst Jiyu Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Skrivet 30 Oktober 2009 Hur kommer det sig att folk från Europa har fått då :S PS: om någon som inte vill ha demot, får demot, tar jag gärna koden tack :) (hehe) Det kan de inte ha fått. Det står nere vid kommentarerna. Citera
GangsterTwist Skrivet 30 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) jo fast man kanske har ett amerikanskt account osv. har en del europa vänner som har fått koden allafall. http://forums.gametrailers.com/thread/eu-p...-check-y/953934 Redigerat 30 Oktober 2009 av GangsterTwist Citera
GangsterTwist Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2009 Som jag nu förstår det så är det så här: EU - Slumpmässigt via Email. Nordamerika - Ifall du pre order GOW Collection ect. Även kan du få koden ifall du köper District 9 på bluray. Hört rykten av att Sony kommer publisera demot på PSN Store om några veckor. Ingen bekräftande källa tyvär dock. Citera
saverty Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Skrivet 31 Oktober 2009 Följer den samma trend som resten av spelen (vilket den borde göra) så borde den släppas inom en ganska snar framtid. Hur som helst är det exakt som Ganster säger. Finns en rad svenskar med Svenska Psn accounts som redan har fått det. Verkar dock ha en tendens mot dem som inte fått liknande koder förut... typ ^^ Citera
Gäst Jiyu Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Skrivet 31 Oktober 2009 Följer den samma trend som resten av spelen (vilket den borde göra) så borde den släppas inom en ganska snar framtid. Hur som helst är det exakt som Ganster säger. Finns en rad svenskar med Svenska Psn accounts som redan har fått det. Verkar dock ha en tendens mot dem som inte fått liknande koder förut... typ ^^ Det släpps nån gång den tidigare delen av 2010. Citera
GangsterTwist Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2009 (Och detta är old build från E3 09). Det som är mind blowing är Kratos ansikte och kropp speciellt. Miljö och texturs ser ut att behöva lite jobb.. Keep in mind det är flera månaders gammal build. Demot är från E3 08 i juni. Ser ändå grymt bra ut ! Citera
GangsterTwist Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2009 Tror jag ska köpa God of War Collection, har inte spelat något god of war, skulle vara bra att veta storyn osv. Och spelen ser otroligt roligt bra ut för PS2 spel :o och dom har gjort dom i HD och på en Bluray skiva. Låter som ett väldigt bra köp. Trailer länk: http://www.fz.se/filmer/20091017/god-of-wa...ection-trailer/ Jag är medveten om att GoW Collection inte kommer ut fören nästa år i Europa, men i Nordamerika kommer det redan i november. man kan ju köpa där ifrån :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.