VanHooters Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 jag är typ trött, så sätter in nån litten tråd Mjo, Vilket är ditt Pokemon DreamTeam? Alltså vilka Poke's du helst ser i ditt Team. Ditt "Dröm team" Från vilket av poke spelen som helst, i dont mind. Ha de bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 (redigerat) Flygon Swampert Charizard Gallade Pikachu Tyranitar Det teamet har jag och det är mitt drömteam :D Redigerat 31 Oktober 2009 av Jiyu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Så trevligt ;) Mitt är de ja redan har oxå såe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Jadu.. Beror på spel men i Crystal så är det kanske Typhlosion Gyarados Dragonite Raichu Nidoqueen Alakazam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Furret Typhlosion Lugia Suicune Mew Chatot :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Flygon Dragonite Gyarados Rayqaza Salamance Giratina Har alla utan flygon :) Redigerat 1 November 2009 av cubone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) edit Redigerat 3 November 2009 av MonkeyPants Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg