Teofusk Skrivet 3 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Helt säker på att det inte är en piratkopia? Vart köpte du den? Ja! Vi köpte den i affär på Frankfurt flygplats i Tyskland. Men ni är snälla som försöker hjälpa. Vad hette affären? Ingen aning faktiskt, men jag har sett den i flera länder. Jag har också kontrollerat med bilderna från dig också. Men lita på mig!!! Det är ingen piratkopia! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Helt säker på att det inte är en piratkopia? Vart köpte du den? Ja! Vi köpte den i affär på Frankfurt flygplats i Tyskland. Men ni är snälla som försöker hjälpa. Vad hette affären? Ingen aning faktiskt, men jag har sett den i flera länder. Jag har också kontrollerat med bilderna från dig också. Men lita på mig!!! Det är ingen piratkopia! Då vet jag faktist inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Är inte DS spelen regions skyddade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Nej, de är helt regionsfria. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne99 Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 HEJ ???? JAG VET HUR MAN GÖR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Skriv det för f@n då jä*la puc*o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Skriv det för f@n då jä*la puc*oÄr det verkligen nödvändigt att svära så himla mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne99 Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 hej tottefusk :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 9 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 HEJ ???? JAG VET HUR MAN GÖRDet var min kompis. Jag frågade varför och han sa att han skrivit fel. Jag vet inte hur! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Har din lillebrorsa haft spelet länge?Eller har han typ råkat skada spelchippet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg