TheGuitarist Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Får inte mitt GTA San Andreas att funka. Det står bara så här när jag trycker på det fdv.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Testat att installera om? Testat att googla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Ok tack, men jag har liten skärm också, kan det vara problemet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=261677 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Vart ska jag gå på den sidan? Och vad ska jag göra där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Det står om en med ett liknande problem, datorn klarar inte av spelet för honom, kan vara samma för dig Anyway, installerade du spelet med daemon tools? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 ok, aa det gjorde ja Men asså vart på sidan ska jag gå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Någonsin slagit dig att det kan ha med de att göra? -,- Aja, vad har du för dator? Skit dålig eller helt okej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Den är ganska bra. Men jag har en kompis som installera med daemon tools och det funkar för han:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Berätta lite mer om din dator? Processor? Ram minne? Grafikkort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Hur kollar jag upp det?:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ kolla om datorn klarar GTA san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg