xantus Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Skrivet 31 Oktober 2009 vette f*n om ja stavade rätt men får väl hoppas :D Men hursomhelst, jag får ingen bas från min datorn när jag har högtalare inkopplade ;( Jag vet att basen till högtalarna fungerar cuz jag har dem till telefonen och mitt xbox ibland och då fungerar dem utmärkt :S Någon som vet va som kan va fel, Jag har windows xp! Citera
TJaalol Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Skrivet 31 Oktober 2009 vette f*n om ja stavade rätt men får väl hoppas :D Men hursomhelst, jag får ingen bas från min datorn när jag har högtalare inkopplade ;( Jag vet att basen till högtalarna fungerar cuz jag har dem till telefonen och mitt xbox ibland och då fungerar dem utmärkt :S Någon som vet va som kan va fel, Jag har windows xp! Vad är det för bas? Citera
xantus Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2009 vette f*n om ja stavade rätt men får väl hoppas :D Men hursomhelst, jag får ingen bas från min datorn när jag har högtalare inkopplade ;( Jag vet att basen till högtalarna fungerar cuz jag har dem till telefonen och mitt xbox ibland och då fungerar dem utmärkt :S Någon som vet va som kan va fel, Jag har windows xp! Vad är det för bas? Någon logitech bas. Citera
Gäst RyX3N Skrivet 1 November 2009 Rapport Skrivet 1 November 2009 Funkar "diskanterna" men inte basen? Citera
Angelo Skrivet 1 November 2009 Rapport Skrivet 1 November 2009 Om de nu funkar till din telefon och xbox. Så kanske de är något fel på ditt ljudkort i datorn eller så behöver du kanske bara nya drivrutiner till ljudkortet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.