xantus Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 vette f*n om ja stavade rätt men får väl hoppas :D Men hursomhelst, jag får ingen bas från min datorn när jag har högtalare inkopplade ;( Jag vet att basen till högtalarna fungerar cuz jag har dem till telefonen och mitt xbox ibland och då fungerar dem utmärkt :S Någon som vet va som kan va fel, Jag har windows xp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 vette f*n om ja stavade rätt men får väl hoppas :D Men hursomhelst, jag får ingen bas från min datorn när jag har högtalare inkopplade ;( Jag vet att basen till högtalarna fungerar cuz jag har dem till telefonen och mitt xbox ibland och då fungerar dem utmärkt :S Någon som vet va som kan va fel, Jag har windows xp! Vad är det för bas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 vette f*n om ja stavade rätt men får väl hoppas :D Men hursomhelst, jag får ingen bas från min datorn när jag har högtalare inkopplade ;( Jag vet att basen till högtalarna fungerar cuz jag har dem till telefonen och mitt xbox ibland och då fungerar dem utmärkt :S Någon som vet va som kan va fel, Jag har windows xp! Vad är det för bas? Någon logitech bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RyX3N Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Funkar "diskanterna" men inte basen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Om de nu funkar till din telefon och xbox. Så kanske de är något fel på ditt ljudkort i datorn eller så behöver du kanske bara nya drivrutiner till ljudkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.