MysticGohan Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Det finns inga autoprogram som kommer att funka och dom tar lösenord för dom tycker att det är ett bra "Kap" på autominers, autocutters. M.M DET HÄR ÄR EN VARNING TILL ALLA! Ladda inte ner autoprogram från någon sida för det "Finns" ingen kan man säga... Så här går det till: Man laddar ner det. Det funkar perfekt. Det går 1-2 månader då man tror det är säkert. Och vipps så är ditt konto borta... Lita dessutom INTE på youtube videos och sidor som ber om ditt lösen för det står tydligt och klart i jagex : There are no money cheats for runescape, dont for ever reason give out your password to anyone, EVER." Det borde klara upp era hjärnor lite :) finns ju visst autos jävla idiot -.- Rsbot tex, använt mig utav de förut. Och kan man hacka nasa kan man fan hacka runescape -.- Autos = inte fusk Att hacka NASA är typ omöjligt, och ingen vill hacka Jagex eftersom...ja, vad får man ut av de? Det är inte alls omöjligt att hacka http://www.NASA.gov känner 2 killar på mitt landställe som har hackat det när jag sett på.. men man får inte ut något av att hacka. nasa.gov Om dem inte fick ut något av det så hackade dem inte NASA... Hackade dem NASA's sida eller NASA's server? Redigerat 23 November 2009 av Prototype Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Www.autofighter.org - Kostar men bra, haft de i 3+ månader, gg. En av dom bästa, nao gtfo. http://i46.tinypic.com/zn20r7.jpg Redigerat 23 November 2009 av Infinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
k3f1n Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Tja, jo det finns en seriös sida :) www.google.se sen söker du på Runescape2cheats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 OMGWTF, infinity, AutoHunter NX är ju Perfect Hunting som de har tagit och ändrat namn på, och Perfect hunter kostar tpy halva priset. ;) (Men jag var också dum nog att köpa Autohunter NX :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Www.autofighter.org - Kostar men bra, haft de i 3+ månader, gg. En av dom bästa, nao gtfo. http://i46.tinypic.com/zn20r7.jpg lol, mmsythe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 OMGWTF, infinity, AutoHunter NX är ju Perfect Hunting som de har tagit och ändrat namn på, och Perfect hunter kostar tpy halva priset. ;) (Men jag var också dum nog att köpa Autohunter NX :( ) Det är också exakt samma bots som finns på rsbots.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Nejnejnej, Agility, Hunter, Cooking & firemaking bottarna är samma. De är alla Perfect *namn på skillen* Perfecticus har gjort dom och massor av sidor återförsäljer dom. Resten har någon annan, kanske t.om skaparen av sidan gjort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 (redigerat) äsch glöm det Redigerat 24 November 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Bota aldrig. Både jagex och botens ägare kan sno ditt acc för det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Bota aldrig. Både jagex och botens ägare kan sno ditt acc för det <_<boten kan sno ditt acc men det gör inte jagex, oss dom blir man bannad.att bli bannad är inte samma sak som att få sitt acc stulet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Jaha, så JaGeX, som har adminpowers in-game och kan då ge sig vilka stats dom än önskar, skulle vilja ha ett account, som de troligen har lösenord till i databasen ändå? Och man använder ju säkra betalbottar. >.< neXus iBot ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dickcheese Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Checka min tråd ;) Här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg