Gäst Crazyshit Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Tjenare! Jag misstänker att mina grannar snor vårat trådlösa internet så jag vill gärna sätta ett lösenord på det! Men hur gör man? Skriv gärna en guide om ni kan det! :D Jag har ett svart "modem" kan jag gissa på där det står:Zyxel Prestige 600 series. Sedan så har en någon router tror jag där det står:D-Link DI-604 Ethernet Broadband Router. Redigerat 1 November 2009 av Crazyshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Tjenare! Jag misstänker att mina grannar snor vårat trådlösa internet så jag vill gärna sätta ett lösenord på det! Men hur gör man? Skriv gärna en guide om ni kan det! :D Jag har ett svart "modem" kan jag gissa på där det står:Zyxel Prestige 600 series. Sedan så har en någon router tror jag där det står:D-Link DI-604 Ethernet Broadband Router. bara o läsa manualen PDF Versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 (redigerat) härOlika för alla, min är t.ex192.168.0.1 Redigerat 4 November 2009 av prophet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.