AMPictures Skrivet 2 November 2009 Rapport Skrivet 2 November 2009 Hejsan! http://www.youtube.com/lllAMPictureslll Där kan ni hitta trailern... P.S Om ni vill kommentera på något negtiv sett bryr jag mig inte... :D Citera
Fruktnystan Skrivet 3 November 2009 Rapport Skrivet 3 November 2009 Ofta att det heter Bodhisattava. Steely Dans låt heter ju Bodhisattva, utan det andra a:et. :/ Inte för att jag vet vad ordet betyder, vet bara att det är nåt inom buddhismen. Sen vore det ju kul att faktiskt få veta vad det är för en film. Citera
AMPictures Skrivet 3 November 2009 Författare Rapport Skrivet 3 November 2009 Ja, just nu lite begränsad med material att visa... så kan inte som sagt visa exakt vad det är... ---- Men kan berätta lite kort. Filmen handlar om Zac och Neo som går i 9C på Östra Funkabo skolan i Kalmar. Klassen får en SO uppgift som ska handla om något mytologiskt. Zac och Neo tar båda "Ungdomens Källa", vilket även ( den lite fruktade...? ) Marc gör. Neo hittar en sida där det står på kinesiska, att den Brittiska upptäckaren William John Gill's noteringsbok ligger begravd här i Kalmar. WJG levde mellan 1614 - 1679. Zac och Neo ger sig av för att hitta boken, men får en liten oväntad överraskning... Sen får du väl helt enkelt se filmen när den kommer i... December kanske? ;) /Michael Director at AM Pics. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.