Hoppa till innehåll

2012


Gäst patrikking
 Dela

2012  

70 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är samma man som gjort dom. :P

 

Vet det... :)

 

fast i independence day så spelades huvudrollen av will smith, så klart filmen blir bättre om dom har bra skådespelare så jag vet inte riktigt om 2012

 

Även med bra skådespeleri var Independence Day en kass film, och det enda 2012 har fått någorlunda bra kritik för so far är ju effekterna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är samma man som gjort dom. :P

 

Vet det... :)

 

fast i independence day så spelades huvudrollen av will smith, så klart filmen blir bättre om dom har bra skådespelare så jag vet inte riktigt om 2012

 

Även med bra skådespeleri var Independence Day en kass film, och det enda 2012 har fått någorlunda bra kritik för so far är ju effekterna

 

så dålig tycker jag inte att independence day var, men man får ha sina egna åsikter om saker och ting, dock så var den patriotriska känslan om usa litte för stor i den
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2012 har mycket bra effekter men det drar också ner filmen IMO. Jag menar det blir lite överdrivet när det nästan bara är special effekter hela tiden.

Men vad tror du? Man är ju dum om man inte gör allt så "realistiskt" som möjligt?

Ska man börja använda såna där dockor igen som man hade i t.ex. skräckfilmer på 50-talet i dagens skräckisar också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej såklart inte men jag menar att det blir lite jobbigt när allt är så maffigt det är som det dom har tänkt på mest är effekterna och det dom borde ha tänkt på är ju en bättre story.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej såklart inte men jag menar att det blir lite jobbigt när allt är så maffigt det är som det dom har tänkt på mest är effekterna och det dom borde ha tänkt på är ju en bättre story.

Jag tycker det är en bra story.

Den här storyn med maya kalendern är väl i ungefär samma klass som alla andra katastrof filmer's story.

Redigerat av Median
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det är det,men också att basera en hel film på en kalender som aldrig har sagt något om jordens undergång är ju lite konstigt men jag måste säga att filmen var ''cool'' men jag gillade inte storyn och alla effekter men alla tycker ju olika. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...