Gäst TekkenWarrior Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Ja, det var det jag menade. Man samlar de bästa lagen ifrån olika länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Men skriv det du menar då och inte nåt hippieflum om att Världens Ligor möts i en Europeisk Turnering hallelelujah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Liverpool <3 . De går ju dock knackigt för dem men jag hoppas att de med med lite tur iaf lyckas komma vidare ur gruppen. Som slutsegrare hoppas jag på ett engelsk lag :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Jag blev jävligt glad av att se en sån här tråd, men Volbla och Darklight snälla mogna till er lite, vi vill ha kvar tråden så spåra inte ur! Själv hejar man på Juventus, fast Juventus har en grymt svag ställning i truppen. De har handlat om cirka 30 skador sen Augusti, det är sjukt. Men Juventus jobbar ändå även fast massa nyckelspelare inte finns. Ciro Ferrara som coachar Juventus har dessutom sin debut just nu som fotbollstränare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Jag blev jävligt glad av att se en sån här tråd, men Volbla och Darklight snälla mogna till er lite, vi vill ha kvar tråden så spåra inte ur! Själv hejar man på Juventus, fast Juventus har en grymt svag ställning i truppen. De har handlat om cirka 30 skador sen Augusti, det är sjukt. Men Juventus jobbar ändå även fast massa nyckelspelare inte finns. Ciro Ferrara som coachar Juventus har dessutom sin debut just nu som fotbollstränare :) Ja, jag ska sluta i alla fall. Juventus är bra, tyckte deras bästa karriär var när Davids var med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Jag hejar på Roma, fast de är rätt kassa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Jag blev jävligt glad av att se en sån här tråd, men Volbla och Darklight snälla mogna till er lite, vi vill ha kvar tråden så spåra inte ur! Själv hejar man på Juventus, fast Juventus har en grymt svag ställning i truppen. De har handlat om cirka 30 skador sen Augusti, det är sjukt. Men Juventus jobbar ändå även fast massa nyckelspelare inte finns. Ciro Ferrara som coachar Juventus har dessutom sin debut just nu som fotbollstränare :) Ja, jag ska sluta i alla fall. Juventus är bra, tyckte deras bästa karriär var när Davids var med. Ja det där är då den gamla damen hade sina tider. Zambrotta, Thuram, Davids och Nedved som i sin bästa form då han tog guldbollen 2003 ;) En massa andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Jag blev jävligt glad av att se en sån här tråd, men Volbla och Darklight snälla mogna till er lite, vi vill ha kvar tråden så spåra inte ur! Själv hejar man på Juventus, fast Juventus har en grymt svag ställning i truppen. De har handlat om cirka 30 skador sen Augusti, det är sjukt. Men Juventus jobbar ändå även fast massa nyckelspelare inte finns. Ciro Ferrara som coachar Juventus har dessutom sin debut just nu som fotbollstränare :) Ja, jag ska sluta i alla fall. Juventus är bra, tyckte deras bästa karriär var när Davids var med. Ja det där är då den gamla damen hade sina tider. Zambrotta, Thuram, Davids och Nedved som i sin bästa form då han tog guldbollen 2003 ;) En massa andra också. Thuram och Nedved var också riktigt bra i Juventus. Gillade dem starkt. Juventus var ett bra lag under 2000-2005, mitt favorit lag i Italien då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Chelsea! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Manchester united spelade lika nyss.. lär bli spännande när de spelar i stamford bridge i helgen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Jag blev jävligt glad av att se en sån här tråd, men Volbla och Darklight snälla mogna till er lite, vi vill ha kvar tråden så spåra inte ur! Själv hejar man på Juventus, fast Juventus har en grymt svag ställning i truppen. De har handlat om cirka 30 skador sen Augusti, det är sjukt. Men Juventus jobbar ändå även fast massa nyckelspelare inte finns. Ciro Ferrara som coachar Juventus har dessutom sin debut just nu som fotbollstränare :) Ja, jag ska sluta i alla fall. Juventus är bra, tyckte deras bästa karriär var när Davids var med. Ja det där är då den gamla damen hade sina tider. Zambrotta, Thuram, Davids och Nedved som i sin bästa form då han tog guldbollen 2003 ;) En massa andra också. Thuram och Nedved var också riktigt bra i Juventus. Gillade dem starkt. Juventus var ett bra lag under 2000-2005, mitt favorit lag i Italien då. Man kan inte hoppa från lag till lag, finns en anledning till att man kallas supporter.Man stödjer laget oavsett om de åkt ner någon division eller om någon spelare försvinner. Jag hatar Zlatanfebern här i Sverige, först var det Juventus det börja med då han kom in till ett riktigt bra klassat lag. Då började media dra sig igång eftersom det var någon månad efter EM 2004 och klackmålet. Juventus var Sveriges mest supportrande lag, sen så drar alla till Inter och nu Barcelona. Sjukt irriterande! Själv har man hejat på Juventus sen man visste vad fotboll var, första fotbollströjan jag fick var Juvetröjan och det stog Del Piero på ryggen, har kvar den upphängd i min rum =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Tror Chelsea eller Barca tar det. Hejar på Chelsea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.