Hoppa till innehåll

Pokémon Silver


Cider
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hehe okidoki :P

Men nu skulle jag behöva ett litet tips till... Jag har kommit till Ho-oh (eller vad den där pokémonen heter) Men jag kan inte fånga den!! Jag har prövat nästan alla pokébollar och också flera gånger, men jag kan inte fånga den :(

Nån som kan hjälpa...?

Jag kan, har du inte Masterball kvar? vet du hur man klopierar den? jag kopierade den flera gånger & använde den på de 3 hundarna (Raikou,Entei & suicune) Lugia & Ho-oh B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Tony_the_master @ 23/04-2004 12:51:39)

hehe okidoki :P

Men nu skulle jag behöva ett litet tips till... Jag har kommit till Ho-oh (eller vad den där pokémonen heter) Men jag kan inte fånga den!! Jag har prövat nästan alla pokébollar och också flera gånger, men jag kan inte fånga den :(

Nån som kan hjälpa...?

Jag kan, har du inte Masterball kvar? vet du hur man klopierar den? jag kopierade den flera gånger & använde den på de 3 hundarna (Raikou,Entei & suicune) Lugia & Ho-oh B)

nej hur kopierar man? =/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

herregud vet du inte ens hur man kopierar :wacko:

Vadå? Har du problem med det eller?

Flera säger ju att man ska klona pokémon när den håller i den, men det funkar inte för mig.. den varken klonar eller försvinner om man säger så..

Så om du nu vet hur man gör the_pokemon_master så lägg inte in såna dumma inlägg utan hjälp folk!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Cider @ 23/04-2004 23:58:51)

herregud vet du inte ens hur man kopierar :wacko:

Vadå? Har du problem med det eller?

Flera säger ju att man ska klona pokémon när den håller i den, men det funkar inte för mig.. den varken klonar eller försvinner om man säger så..

Så om du nu vet hur man gör the_pokemon_master så lägg inte in såna dumma inlägg utan hjälp folk!

så här gjör man.

För att klona Pokemoner ,så sätter ni in den pokemonen ni vill klona på Bills pc sedan går ni in på att ändra box där ändrar ni till en tom box sen när ni då kommer in på att spara boxen trycker ni av game boyet när det står dont turn off the POWER!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...