Cider Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Skrivet 28 April 2004 tully fiser Du skrev att man fick stenen av tully fiser.. men vart är tully fiser???
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 tully fiser Du skrev att man fick stenen av tully fiser.. men vart är tully fiser??? han är uppe vid union cave. på höger sida av vattnet (han står och fiskar)
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 (redigerat) gå in på My Webpagede berrätar hur man får mew väldigt noga Redigerat 28 April 2004 av suna
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 gå in på My Webpagede berrätar hur man får mew väldigt noga VARNING: porrsida
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 va är du dum eller det är ingen porrsida var fick du det från
Boffaroffe Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 va är du dum eller det är ingen porrsida var fick du det från du kan ju testa att gå in vet ja <_<
Vet_inget Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 Du får stenarna av en gubbe vid cerulean staden. Gå upp för bron så långt du kan, sen till höger så långt du kan. Där finns ett hus med en gubbe. Prata med honom. Då säger han att han vill se en speciel pokemon. Först e det Likitug=Eversone Sen e det oddish(tror jag)=leafstone Sen staryu=vaterstone Sen Growlight=firestone Och till sist pichu=thunderstone
Pettson3 Skrivet 28 April 2004 Rapport Skrivet 28 April 2004 Du får stenarna av en gubbe vid cerulean staden. Gå upp för bron så långt du kan, sen till höger så långt du kan. Där finns ett hus med en gubbe. Prata med honom. Då säger han att han vill se en speciel pokemon. Först e det Likitug=Eversone Sen e det oddish(tror jag)=leafstone Sen staryu=vaterstone Sen Growlight=firestone Och till sist pichu=thunderstone så kan man oxå göra ;) bra idé :D
Cider Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Skrivet 28 April 2004 Du får stenarna av en gubbe vid cerulean staden. Gå upp för bron så långt du kan, sen till höger så långt du kan. Där finns ett hus med en gubbe. Prata med honom. Då säger han att han vill se en speciel pokemon. Först e det Likitug=Eversone Sen e det oddish(tror jag)=leafstone Sen staryu=vaterstone Sen Growlight=firestone Och till sist pichu=thunderstone Tack så mycke för hjälpen!!! :D
Bob_Marley Skrivet 29 April 2004 Rapport Skrivet 29 April 2004 Du får stenarna av en gubbe vid cerulean staden. Gå upp för bron så långt du kan, sen till höger så långt du kan. Där finns ett hus med en gubbe. Prata med honom. Då säger han att han vill se en speciel pokemon. Först e det Likitug=Eversone Sen e det oddish(tror jag)=leafstone Sen staryu=vaterstone Sen Growlight=firestone Och till sist pichu=thunderstone skiit shysst!!!! :D
Rekommendera inlägg