Great ball Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Hur får man Kanto radio card? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 (redigerat) Hur får man Kanto radio card?av killen i radiotornet som ligger i lavender. killen står längst upp. inte i våningar jag menar uppe vid väggen ;) Lord Sebbe>> Ja blandannat. och vad som hände där var att team rocket kom och tog över radiotornet i goldenrood. ;) Redigerat 19 April 2004 av 89chrnil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 19 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 hehe okidoki :P Men nu skulle jag behöva ett litet tips till... Jag har kommit till Ho-oh (eller vad den där pokémonen heter) Men jag kan inte fånga den!! Jag har prövat nästan alla pokébollar och också flera gånger, men jag kan inte fånga den :( Nån som kan hjälpa...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 hehe okidoki :P Men nu skulle jag behöva ett litet tips till... Jag har kommit till Ho-oh (eller vad den där pokémonen heter) Men jag kan inte fånga den!! Jag har prövat nästan alla pokébollar och också flera gånger, men jag kan inte fånga den :( Nån som kan hjälpa...? du kan tästa och trycka B+Upp precis när bollen sprängs :D. då kan du typ ta ultra ball. bara du sparade innan så kan du köra om om och om igen och försöka. Men testa detta, det är så jag har fångat dem :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Menar du att jag ska ta en vanlig pokéboll trycka B+upp när den sprängs och pokémonen kommer ut igen, och sen ta ultra boll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Menar du att jag ska ta en vanlig pokéboll trycka B+upp när den sprängs och pokémonen kommer ut igen, och sen ta ultra boll? nej ta bara en/flera pokeboll/ar ELLER en ultraball/ar. och tryck b+upp när den/dem sprängs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 När den sprängs.. vad menar du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 När den sprängs.. vad menar du då? öppnas, när pkmnen precis sugs in i pokebollen, säger POOF, sprängs osv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 21 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Okey... men nu har jag prövat det.. och jag fångar den inte! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Okey... men nu har jag prövat det.. och jag fångar den inte! :( pröv jätte mång ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 21 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 men asså jag använde liksom 7pokébollar och 2 great bollar, och den vill inte! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 men asså jag använde liksom 7pokébollar och 2 great bollar, och den vill inte! :ph34r: du måste trycka PRECIS när bollen sprängs. men om det inte gå så försök att söva och skada den :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg