Cider Skrivet 21 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 okey.. PRECIS när bollen sprängs... när är det då? =P är det när den bara delar sig lr, när det kommer ut nån ring för att sedan ta in pokémonen? Och ska jag hålla in knappen? Bara trycka en gång? Eller trycka det hela tiden? (B+UPP) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 okey.. PRECIS när bollen sprängs... när är det då? =P är det när den bara delar sig lr, när det kommer ut nån ring för att sedan ta in pokémonen? Och ska jag hålla in knappen? Bara trycka en gång? Eller trycka det hela tiden? (B+UPP) :P ja exakt. när det kommer en ring då trycker du in. Du ska släppa när pokebollen slutat gunga :D :P :D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 (89chrnil @ 21/04-2004 22:34:16) okey.. PRECIS när bollen sprängs... när är det då? =P är det när den bara delar sig lr, när det kommer ut nån ring för att sedan ta in pokémonen? Och ska jag hålla in knappen? Bara trycka en gång? Eller trycka det hela tiden? (B+UPP) :P ja exakt. när det kommer en ring då trycker du in. Du ska släppa när pokebollen slutat gunga :D :P :D ;) När den är fångad då alltså? =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 oj, jag menar när den slutat hoppa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 hoppar den i huvudtaget? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 hoppar den i huvudtaget? :huh: precis när den har fångat pokemonen så hoppar den lite sedan slutar den och hoppa och börjar rycka istället ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 får pröva... Det här var verkligen svårt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 får pröva... Det här var verkligen svårt :blink: jepp. du måste trycka PRECIS när bollen öppnas. Eller som jag sa. skada den lite innan. typ halva dens liv ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 vadå??????? behövs det bara att skada HALVA dens liv?!?! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 vadå??????? behövs det bara att skada HALVA dens liv?!?! :ph34r: typ sen är det jätte lätt att fånga den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Va??? men jag har ju hålt på så den bara haft en 5e del kvar, och det har ju ändå inte gått :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Va??? men jag har ju hålt på så den bara haft en 5e del kvar, och det har ju ändå inte gått :( då har ditt spel alvarliga d*mp problem ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg