Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Tack för hjälpen!! Har kommit jätte långt nu :) Men asså vad gör man nu då? Har mött han red gubben(vunnit) , fångat Lugia.. försök fånga 251 pkmn då. hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 ja men det är väl lite svårt... jag menar... alla pokémon i pokédexen har man ju inte sätt i gräset.. vissa finns väl inte ens med i silver? utan dom kan du bara fånga i guld.. du fattar poängen iaf... och sen så måste man ju ha massa stenar för att uppgradera pokémon, och dom är typ OMÖJLIGA att hitta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 ja men det är väl lite svårt... jag menar... alla pokémon i pokédexen har man ju inte sätt i gräset.. vissa finns väl inte ens med i silver? utan dom kan du bara fånga i guld.. du fattar poängen iaf... och sen så måste man ju ha massa stenar för att uppgradera pokémon, och dom är typ OMÖJLIGA att hitta :( du kan ju kopiera item och sedan ge stenarna till pkmn. du kan ju oxå byta till dig pkmn från andra spel. det gör jag med min lillasyster :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 yeye.. men jag har bara sol- och månstenen :P Detsutom har jag ingen lillsyrra att byta med :P och inget annat pkmn spel, min kompis som har guld på 4timmar härifrån! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 (redigerat) oj :lol: Då blev det ett större problem. Redigerat 27 April 2004 av 89chrnil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 nehe? =P vart finns dom andra stenarna nånstans?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 nehe? =P vart finns dom andra stenarna nånstans?? har för mej man kunde köpa dem nån stans. eller så var det på b/g/rannars kommer jag inte ihåg :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 men det är ju sånt du ska lägga på minnet! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 men det är ju sånt du ska lägga på minnet! :P sorry, jag brukar byta pkmn eftersom jag har dem flästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 27 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Så du vet inte vart stenarna finns då...? Vet du isf om det finns nån sida man kan få hjälp med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr10 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 av tully fiser får du vattenstenen :h Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 28 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 av tully fiser får du vattenstenen :h som finns...? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg