drmusicz Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Tjena, vad tycker ni om den hära? hoppas att den är bättre än min förra fast jag vet inte riktigt. http://www.youtube.com/watch?v=pZ6Oeo1ptNQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 ganska bra ;) fast synd att jag inte har ljud :( vet att låten är bra för jag har hört den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Dålig stavning. Varför använder du klipp där du slår på monster? Ta istället ett klipp på death emoten när du dör osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Haha, så trött på sånt här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Haha, så trött på sånt härSamma här ;<Wait.. Vad är du trött på? :oooo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Försöka skapa "musik videos" eller liknande roliga videos som man ska skratta till. Jag skrattar bara på tanken av hur tröga dessa idéer är. (my opinion) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Försöka skapa "musik videos" eller liknande roliga videos som man ska skratta till. Jag skrattar bara på tanken av hur tröga dessa idéer är. (my opinion) Håller definetift (stavning) med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Försöka skapa "musik videos" eller liknande roliga videos som man ska skratta till. Jag skrattar bara på tanken av hur tröga dessa idéer är. (my opinion) Jaaaaaaaaaa, me 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg