xantus Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 (redigerat) Jag har klarat alpha site och ingen annan.... Någon som känner för att hjälpa mig? xD =) Gt: emaxe bara o adda =) Redigerat 7 November 2009 av xantus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Är det Firefight achievementsen ? Kör bara co-op med en polare. Det funkar lätt. Kör på easy så blir det ännu enklare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Är det Firefight achievementsen ? Kör bara co-op med en polare. Det funkar lätt. Kör på easy så blir det ännu enklare. Jo men på easy tar det tid också ;) fast har klarat typ alla nu ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville11 Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 jag har recon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 jag har recon mm ja med :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 På easy blir det skitsvårt :o Normal/Heroic är lättast att fixa 200k på enligt mig. Btw, vafan svarade det på ville11? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 På easy blir det skitsvårt :o Normal/Heroic är lättast att fixa 200k på enligt mig. Btw, vafan svarade det på ville11? xD Svårt vet jag inte. Tar tid gör det dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 På easy blir det skitsvårt :o Normal/Heroic är lättast att fixa 200k på enligt mig. Btw, vafan svarade det på ville11? xD Svårt vet jag inte. Tar tid gör det dock. Är samma sak enligt mig när det gäller spel, ingenting är omöjligt, bara att vissa saker tar tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg