drmusicz Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Nej! jag blev nyss bannad! ja för att jag har flashat min xbox 360. Finns det något sätt att unbanna har hört att man kan typ byta id eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Nej! jag blev nyss bannad! ja för att jag har flashat min xbox 360. Finns det något sätt att unbanna har hört att man kan typ byta id eller något. Du e körd, skyll dig själv som flashar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Nej! jag blev nyss bannad! ja för att jag har flashat min xbox 360. Finns det något sätt att unbanna har hört att man kan typ byta id eller något. Fail. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Inget att skratta åt seriöst jag har 11k gamescore och måste skryta med dom. 1000g i COD4, sröst jag har svårt att smälta det, någon som har en ide på vad jag kan göra :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Om du har så mycket så borde du ha tänkt på det innan du flashade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Du får skylla dig själv som flashade helt enkelt. :( Fast jag kan faktiskt känna lite medkännsla. :P Måste va tungt som fan att mista det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Oooohhh, 11000 gamerscore, vad mycket... <_< Men det är väl jävligt ointelligent att gå online med en flashad konsol. De flesta som vill köra Live och ha en flashad konsol brukar skaffa en flashad och en oflashad, att köra Live med. Men du är körd, eftersom Microsoft inte kan övertalas om sådana här saker. Fast om det bara var konsolen som blev bannad kan du väl prova att skaffa en ny konsol och använda din gamla hårddisk, men det fungerar antagligen inte. Redigerat 7 November 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Men seriöst du borde ha förstått att det här skulle hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Blev också bannad, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Blev också bannad, lol. Vadå, idag? För det har vart en jävla massa trådar om folk som blivit bannade av ingen anledning på xbox.com's forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Skicka usb-Sata kabeln som du använde för att flasha det till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 min brorsa köpte den flashad från något företag, så dt är helt enkelt inte mit fel. Men något tips? finns vällett progra msom byter id eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.