Hoppa till innehåll

Göra Vuxensnack-trådar I Vänner, Relationer Och Kärlek?


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Jag har märkt att det inte går att bli medlem längre i gruppen Vuxensnack. Och därför undrar jag om det är tillåtet att göra trådar som handlar om mer vuxensnack-saker i det vanliga "Vänner, Relationer och Kärlek"-forumet för de som ej är medlem i Vuxensnack, tex jag xD?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag håller med! Fast det skulle nog bli översvämmat av P12:or som själv tycker de är mogna.

Du behöver itne oroa dig, det har varit det länge. det finns inte mycket "vuxensnack" där inne, snarare ett gäng nyfikna nypubertala barn som undrar om k*kstorlekar etc.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med! Fast det skulle nog bli översvämmat av P12:or som själv tycker de är mogna.

Du behöver itne oroa dig, det har varit det länge. det finns inte mycket "vuxensnack" där inne, snarare ett gäng nyfikna nypubertala barn som undrar om k*kstorlekar etc.

 

pff. om du tittar på trådarna som är 2 år gamla så kommer du inte märka så stor skillnad på trådarna idag och då.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte svårare än att uppge sitt personnummer när man reggar. Men då blir det en integritetsfråga.

 

"inträdesprov" som "skrivtest" och sånt som jag sett dyka upp som förslag till sådana här frågor är så extremt meningslöst. De flesta på forumet är totalt värdelösa på att skriva, t.o.m. personer över 15. sen finns det folk under 15 som är väldigt bra på stavning, MacGyver, Skillcollect och Chagi för att nämna några. sen är det hur lätt som helst att fuska. det är bara att kontrollera mot google eller be ett äldre syskon svara om det skulle vara så. Och just det, vissa människor har dyslexi och kan inte stava bra även om de försöker.

 

 

Jag vet att ingen har nämnt skrivtest men det vara bara en tidsfråga innan det skulle komma upp som förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför kan vi inte bara ha 15-års gräns på forumet?

och ta bort så man inte kan fejka sin ålder -.-

Hur ska det gå till? Visa upp legitimation vid registrering?

 

Alla personers åldrar visas ovanför ens användarnamn, man ska inte heller kunna byta ålder efter att man reggat sig, och om det är uppenbart att en person inte är typ 17 så drar man ner åldern.

 

Skulle funka rätt bra om du frågar mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte svårare än att uppge sitt personnummer när man reggar. Men då blir det en integritetsfråga.

 

"inträdesprov" som "skrivtest" och sånt som jag sett dyka upp som förslag till sådana här frågor är så extremt meningslöst. De flesta på forumet är totalt värdelösa på att skriva, t.o.m. personer över 15. sen finns det folk under 15 som är väldigt bra på stavning, MacGyver, Skillcollect och Chagi för att nämna några. sen är det hur lätt som helst att fuska. det är bara att kontrollera mot google eller be ett äldre syskon svara om det skulle vara så. Och just det, vissa människor har dyslexi och kan inte stava bra även om de försöker.

 

 

Jag vet att ingen har nämnt skrivtest men det vara bara en tidsfråga innan det skulle komma upp som förslag.

Man börjar inte en mening med 'Och'.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...