Gäst CrazyCake Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Har kommit på en vana jag har. Alltid när jag vet att jag har stoppat ner någonting så tror jag inte på mig själv. Eller om vi säger såhär. Jag stoppar ner mina byxor i väskan. Jag vet att jag har stoppat ner dem! Jag stänger väskan, Sedan tänker jag "Jag har kanske inte laggt ner dem". Öppnar kollar, stänger igen. Så tänker jag "Ah, jag måste vara säker" Så gör jag det igen. Det börjar bli riktigt jävla störigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Mjo, brukar sitta och låtsas att bilen hoppar mellan pinnarna vid vägkanten och den måste landa mellan pinnarna. Sen biter jag alltid av skinnet på underläppen, riktigt dålig vana =/ Samma här, på båda. Jag brukar dessutom på den första typ bita ihop när den "landar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Mjo, brukar sitta och låtsas att bilen hoppar mellan pinnarna vid vägkanten och den måste landa mellan pinnarna. Sen biter jag alltid av skinnet på underläppen, riktigt dålig vana =/ Samma här, på båda. Jag brukar dessutom på den första typ bita ihop när den "landar". Jag brukar göra ungefär samma sak, men jag tänker att vindrutetorkarna hoppar mellan istället. Sen så biter jag också på läpparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Jag brukar tända och släcka kökslampan i takt med klockuret... Annars är det väl att jag ibland sätter på och av knapplåset på min mobil........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 (redigerat) Jag biter bort skin på underläppen. Jag sitter med handen i kalsongerna. Jag petar i näsan. Jag knäpper i fingrarna. Jag sitter aldrig still med högra benet. Hoppar lite smått med det. Redigerat 24 Februari 2010 av Noodles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 När en sån Vägpinne kommer förbi så blinkar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 jag kom precis på om nån skulle lägga sin hand på mig eller så så kan det hända att jag säger aj fast det inte kändes alls vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Har några... Ibland när jag har tråkigt och är rastlös brukar jag gå till köket och öppna och sen stänga kylskåpet...Detta går ju ganska snabbt eftersom jag inte kollar i kylskåpet ens. Brukar trumma med händerna på lektionen... Och i skolan när jag är nervös så brukar jag alltid höja på axlarna, Omedvetet. Och sist men inte minst, varje gång jag hör en låt så måste jag börja imitera den med halsen, oMEDVETET :o ??? Konstiga "vanor" du har grabben. Bita på naglarna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Glömde en sak:brukar tänka att bilen jag sitter i hoppar över skuggor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.