Denisb Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 (redigerat) Brukar pen spinna bara så där. ( Omedvetet ) Men visst så behöver jag en penna men dom i skolan blir ibland irriterande när jag råkar tappa den :D När jag spelar spel ( Simulators FTW ) som Project Reality eller ARMA osv, så brukar jag alltid tappa greppet och ta spelet på allvar. Det är som jävla Vitrual Reality för mig haha. ( Omedvetet så klart ) Jag har glasögon IRL och var 20 minut så kollar jag hela tiden om jag har på mig dom. Jag märker knappt att jag har på dom. Medvetet FTW Här kommer en till! Jag har gått i karate och varje gång jag ser nån går mot mig eller ser att nån ska "slå" mig så får jag värsta karate rycken. Jag tar tag i deras arm och bara vrider om. Detta kanske inte är exakt karate. ( Omedvetet ) Mer har jag säkert men kommer ej på mer. Redigerat 9 November 2009 av Denisb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Så du har gått på karate, och omedvetet tar ett armgrepp på en person ifall du uppfattar det som att personen ska slå dig, men du har ingenaning om ifall de är ett karate grepp eller inte. Låter skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Så du har gått på karate, och omedvetet tar ett armgrepp på en person ifall du uppfattar det som att personen ska slå dig, men du har ingenaning om ifall de är ett karate grepp eller inte. Låter skumt. Asså först blockerar jag slaget sen tar jag tag. Glömde visst skriva det. Innan nån skriver nåt att man inte får använda karate bla bla bla. Så kan ni först veta att det är ofta mina kompisar som ska lurar mig och då får gör jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Jag brukar få för mig att knyta skosnören när jag bär vans. Vet inte varför men jag böjer mig alltid ner och så: shit. inga skosnören. Fast folk brukar flabba ganska hårt åt mig men det bjuder jag på ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 speciella vanor de där. /ironi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Torkar mig alltid runt näsan som om jag vore förkyld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Brukar trumma med fingrarna/händerna, sen händer det att jag "trummar" med fötterna som man skulle använda dubbla baspedaler ^^. Och som Downz så torkar jag mig också runt näsan som jag vore förkyld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 På tal om det så är ju klassikern; öppna kylskåpet och stänga det sen igen. Lolz händer mig ofta =) Börjar med skafferiet, sen frysen och sen kylskåpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Att jag biter på naglarna. Hållit på med det i nu sex år och försökt sluta men det går inte. Hade en gång slutat och dem växte rejält men började igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Att jag biter på naglarna. Hållit på med det i nu sex år och försökt sluta men det går inte. Hade en gång slutat och dem växte rejält men började igen. Va äre fö fel på det? Jag gör det också btw. Fan nu måste jag komma på nån vana jag har själv ju. Aha här är en. Stoppar in handen innanför byxorna när jag sitter vid datorn. Ungefär såhär: http://www.mudkicker.com/wp-content/upload...y_vs_chobot.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 (redigerat) Rör hela tiden på mitt högra ben och jag bitter mig i undserläppen LOL och jag blockerarautomatiskt slag som kommer mot mig och gör en konstg rörelse så att dom trillar, fast jag går på judo så... ;) Redigerat 9 November 2009 av patrikking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Hur länge har du gått på judo? Man måste ha det i ryggmärgen om man omedvetet gör ett judo kast av vana. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.