Hoppa till innehåll

Vanor

asabrasa

Rekommendera inlägg

Brukar pen spinna bara så där. ( Omedvetet )

Men visst så behöver jag en penna men dom i skolan blir ibland irriterande när jag råkar tappa den :D

När jag spelar spel ( Simulators FTW ) som Project Reality eller ARMA osv, så brukar jag alltid tappa greppet och ta spelet på allvar. Det är som jävla Vitrual Reality för mig haha. ( Omedvetet så klart )

Jag har glasögon IRL och var 20 minut så kollar jag hela tiden om jag har på mig dom. Jag märker knappt att jag har på dom. Medvetet FTW

Här kommer en till!

Jag har gått i karate och varje gång jag ser nån går mot mig eller ser att nån ska "slå" mig så får jag värsta karate rycken.

Jag tar tag i deras arm och bara vrider om. Detta kanske inte är exakt karate. ( Omedvetet )

Mer har jag säkert men kommer ej på mer.

Redigerat av Denisb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 152
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Så du har gått på karate, och omedvetet tar ett armgrepp på en person ifall du uppfattar det som att personen ska slå dig, men du har ingenaning om ifall de är ett karate grepp eller inte. Låter skumt.

Asså först blockerar jag slaget sen tar jag tag. Glömde visst skriva det. Innan nån skriver nåt att man inte får använda karate bla bla bla. Så kan ni först veta att det är ofta mina kompisar som ska lurar mig och då får gör jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Brukar trumma med fingrarna/händerna, sen händer det att jag "trummar" med fötterna som man skulle använda dubbla baspedaler ^^.

Och som Downz så torkar jag mig också runt näsan som jag vore förkyld.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

På tal om det så är ju klassikern; öppna kylskåpet och stänga det sen igen.

Lolz händer mig ofta =)

Börjar med skafferiet, sen frysen och sen kylskåpet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EmoNerdChild

Att jag biter på naglarna. Hållit på med det i nu sex år och försökt sluta men det går inte. Hade en gång slutat och dem växte rejält men började igen.

Va äre fö fel på det?

Jag gör det också btw.

Fan nu måste jag komma på nån vana jag har själv ju.

Aha här är en.

Stoppar in handen innanför byxorna när jag sitter vid datorn.

Ungefär såhär: http://www.mudkicker.com/wp-content/upload...y_vs_chobot.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

Rör hela tiden på mitt högra ben och jag bitter mig i undserläppen LOL och jag blockerarautomatiskt slag som kommer mot mig och gör en konstg rörelse så att dom trillar, fast jag går på judo så... ;)

Redigerat av patrikking
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...