Gäst patrikking Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 Hur installerar man Linux på ps3 och var ifrån får man det gratis? Vill gärna ha en kort tutorial på svenska Citera
swagzter Skrivet 10 November 2009 Rapport Skrivet 10 November 2009 http://playstation-3.se/forum/t1980.html Citera
Gäst patrikking Skrivet 11 November 2009 Rapport Skrivet 11 November 2009 Har inte usb mus ch tangentbord till ps3.. Citera
Gäst patrikking Skrivet 11 November 2009 Rapport Skrivet 11 November 2009 Jo men dom menar ps3 Citera
Sidney Skrivet 11 November 2009 Rapport Skrivet 11 November 2009 Du kan använda vilken mus eller tangentbord som helst med USB. Citera
Gäst patrikking Skrivet 13 November 2009 Rapport Skrivet 13 November 2009 men jag har trådlös... Ja men kan ni skicka länken då? Citera
Gäst Jiyu Skrivet 13 November 2009 Rapport Skrivet 13 November 2009 men jag har trådlös... Ja men kan ni skicka länken då? Du kan fortfarande använda dem till PS3:an.Jag tycker inte heller att du ska försöka dig på att installera Linux fast det är lätt. Du kommer säkert korrumpera hårddisken eller nåt, se bara hur det gick när du skulle flasha din PSP. Citera
Gäst patrikking Skrivet 14 November 2009 Rapport Skrivet 14 November 2009 men jag har trådlös... Ja men kan ni skicka länken då? Du kan fortfarande använda dem till PS3:an.Jag tycker inte heller att du ska försöka dig på att installera Linux fast det är lätt. Du kommer säkert korrumpera hårddisken eller nåt, se bara hur det gick när du skulle flasha din PSP. Haha ja... men det var fel på mms:et, dom ska skicka en ny men hehöver jag tangetbord och musen bara under installationen? Men vilken linux ska jag installera? Yellow dog elr? Citera
MysticGohan Skrivet 14 November 2009 Rapport Skrivet 14 November 2009 men jag har trådlös... Ja men kan ni skicka länken då? Du kan fortfarande använda dem till PS3:an. Jag tycker inte heller att du ska försöka dig på att installera Linux fast det är lätt. Du kommer säkert korrumpera hårddisken eller nåt, se bara hur det gick när du skulle flasha din PSP. Haha ja... men det var fel på mms:et, dom ska skicka en ny men hehöver jag tangetbord och musen bara under installationen? Men vilken linux ska jag installera? Yellow dog elr? Xubuntu? Citera
Gäst patrikking Skrivet 15 November 2009 Rapport Skrivet 15 November 2009 Kan jag bara gå till vilken linux hemsida som helst och sen ladda ner den och bränna den på skivan och sen bara installera? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.