Erram Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 (redigerat) Haha vad dryga ni två är. Ingen av er kan hålla tiden :) Det måste gå dåligt i skolan också gissar jag på. MVG i Engelska! Måndag 18:00? Redigerat 22 November 2009 av Erram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Haha vad dryga ni två är. Ingen av er kan hålla tiden :) Det måste gå dåligt i skolan också gissar jag på. MVG i Engelska! Måndag 18:00? Tvivlar jag nästan på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 25 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 vill du slå vad??? samma grad som niorna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 vill du slå vad??? samma grad som niorna...1. Du är så cool2. Varför bryr du dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 27 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 vill du slå vad??? samma grad som niorna...1. Du är så cool2. Varför bryr du dig? Hehe, gillar att bry mig. Dessutom går den här tråden överstyr, Jag och JosJuice kan inte hålla tiderna :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Jag tänkte eftersom det är ett nytt år kanske vi kan hålla tiderna bättre (lol) Skriv vad du vill ha för pokémon och tid så fixar vi det den här gången <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) Jag har en Meganium...(ifall det skulle passa dig) EDIT:Kom på att jag hade en Typloshion också... Redigerat 7 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Självklart!! Vad vill du ha för den, kan skaffa det mesta förutom uberpokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 En salamance skulle vara nice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) Visst, är du också ledig imorrn? Då kan vi fixa bytet :) FC= 3094 7112 4417, vad är din? Redigerat 7 Januari 2010 av Erram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Min hittar du här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg