Issaaa Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Hittade ett gammalt spel í en låda - resan till Planutus....Jag har nu fastnat: Jag har åkt med flotten till Ubåten och åkt förbi manetsoldaterna in till manetkungen. Där finns den magiska pärlan, men sen då? Hur tar jag den? Hur tar jag mig tillbaka? Är det någon som spelat spelet och kommer ihåg? Blir gaaaalen!! Tack // Issaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Flyttar till rätt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeswe Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Hur kom du ombord på flotten? Har hittat seglet men det går inte att börja åka flotten... vad ska man göra i den stora byggnaden med de gröna/gula fönstren? Med vågskålen där man ska lägga fjädern och pennorna. Ska man få det att väga jämt? Men hur? Vi skulle kunna hjälpa varandra! Hoppas du läser detta... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.